Οι μαθητές παρουσίασαν με σοβαρότητα αλλά και συγκίνηση τις εργασίες τους. Τους καθοδήγησαν οι υπεύθυνες για το πρόγραμμα καθηγήτριες κ.κ. Ιωάννα Πηγή και Ιουλία Κωνσταντινίδου.

Τους ποντιακούς χορούς δίδαξε η κ. Ειρήνη Απλακίδου.

Παρόντες ήταν εκπρόσωποι των Συλλόγων Ποντίων Περιστερίου και Πετρούπολης - Ιλίου.

 

 

 

 

Σας καλούμε την Τρίτη 10-5-2016 και ώρα 12μ.μ. στην παρουσίαση του πολιτιστικού προγράμματος

''ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΛΛΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...''.

 

Οι μαθητές θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους μέσα από κολλάζ, έργα ζωγραφικής, δραματοποίηση ποιημάτων, παγωμένες εικόνες, χορούς ποντιακούς και τραγούδια από τη χορωδία.

 

Το τμήμα Β4 στου σχολείου μας πραγματοποίησε επίσκεψη την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου στο Ιδρυμα Παναγιώτης και Έφης Μιχελή και συγκεκριμένα στην έκθεση "Έλληνες Ναίφ Ζωγράφοι''.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Αισθητική καλλιέργεια των μαθητών"με την καθοδήγηση της ζωγράφου Ρούλας Μπούα η οποία τους μίλησε για τα έργα του ζωγράφου Μανούσου Χαλκιαδάκη και τα δικά της.

Την επίσκεψη οργάνωσαν  οι καθηγητές Βασιλόπουλος Παναγιώτης και Κραουνάκη Ελένη και την  πρόσφεραν στους μαθητές σαν επιβράβευση για το εξαιρετικό ήθος τους και την καλή τους απόδοση στα μαθήματα.

 

 

ΘΕΜΑ : ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

Προς : Tαξιδιωτικά γραφεία

Το σχολείο μας στα πλαίσια των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων

προγραμματίζει τριήμερη εκδρομή στη  ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ για το χρονικό διάστημα 17-19 Απριλίου  2016

 

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 21/1/2016 με πολύ κέφι η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο σχολείο μας.

Αρχικά μεταξύ των μαθητών και στη συνέχεια στο σύλλογο διδασκόντων παρουσία μελών του συλλόγου

γονέων του 9ου γυμνασίου.Τις πίτες  προσέφερε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων.

Τον δικό του κομποστοποιητή απέκτησε αυτή τη σχολική χρονιά το σχολείο μας και μάλιστα κατασκευασμένο από τους ίδιους τους μαθητές!

Συγκεκριμένα οι μαθητές των τμημάτων Γ4 και Γ5 γνώρισαν την ''κομποστοποίηση'' στα πλαίσια της Βιωματικής Μάθησης από την καθηγήτρια Β. Δεβελέκου και αποφάσισαν να φτιάξουν μόνοι τους ένα κάδο κομποστοποίησης χρησιμοποιώντας ως βασικό υλικό τις παλέτες.

Ο κάδος τοποθετήθηκε στην πίσω αυλή τους σχολείου μας και το κομπόστ που θα παραχθεί θα βελτιώσει το χώμα όλου του κήπου.

Τι είναι η κομποστοποίηση; Είναι μια φυσική διαδικασία η οποία μετατρέπει τα οργανικά υλικά σε μια πλούσια σκούρα ουσία σαν χώμα. Αυτή η ουσία λέγεται κομπόστ ή χούμους ή εδαφοβελτιωτικό.

Τι βάζουμε μέσα στον κομποστοποιητή; Βάζουμε χλωρά και ξερά κλαδέματα, φλούδες φρούτων και λαχανικών, τσόφλια αυγών, υπολείμματα καφέ ή τσαγιού κ.ά.

Ποιά είναι τα οφέλη για το περιβάλλον σε σύγκριση με το βιομηχανικό λίπασμα; Εξοικονόμηση χρημάτων, μείωση των σκουπιδιών του νοικοκυριού, βελτίωση του εδάφους, προστασία του περιβάλλοντος. Επίσης δεν παράγει επικίνδυνες καρκινογόνες ουσίες ή τοξικά αέρια.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραχθεί το κομπόστ; Περίπου 7-9 μήνες.

 

Την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου το Σύνολο Αρχαιοελληνικής Μουσικής Λύραυλος πραγματοποίησε στο χώρο του σχολείου μας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ''Με όχημα τη μουσική ταξιδεύουμε στην αρχαία και νεότερη Ελλάδα''.

Σαράντα ανακατασκευασμένα μουσικά όργανα, από τη ''θεία'' Λύρα του Απόλλωνα έως το μελωδικό αυλό αλλά ,και οι ''επιβιώσεις'' τους στη σύγχρονη εποχή μέσω της Παράδοσης, ο ζουρνάς, η θρακιώτικη γκάιντα και η νησιώτικη τσαμπούνα (απόγονοι του αρχαίου άσκαυλου) και το νταούλι περίμεναν τα παιδιά να τα περιεργαστούν.

Τα παιδιά άκουσαν ζωντανά όλα τα όργανα καθώς και τα ωραιότερα σωσμένα μουσικά κομμάτια της Αρχαιότητας, σκοπούς, ρυθμούς και τρόπους αρχαιοελληνικούς που διασώζονται μέσα από την Παράδοση επιβεβαιώνοντας τον πλούτο και τη συνέχεια της Ελληνικής Μουσικής Κληρονομιάς και έμαθαν την ιστορία της δημιουργίας τους από σπάνια και αυθεντικά φυσικά υλικά.

Το μουσικό αυτό ταξίδι παρουσιάστηκε συνδυασμένο με ελληνικούς μύθους και συνοδευόταν από παράλληλη προβολή διαφανειών από παραστάσεις αγγείων με σκηνές από την μουσική ζωή των αρχαίων Ελλήνων.